افتتاح رسمی پیست اسکی توچال

بازگشايي پيست توچال
با آغاز بارش برف در ارتفاعات تهران، پیست اسکی توچال به صورت رسمی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در مراسم رسمی افتتاح پیست اسکی توچال که روز پنجشنبه(30 آذر) با حضور رئیس فدراسیون اسکی و رئیس هیئت اسکی استان تهران و اعضا و مربی تیم ملی اسکی آلپاین،‌ برگزار شد، به صورت رسمی پیست اسکی این مجموعه کلید خورد تا یکی از بزگترین پیست‌های ایران در اواخر پاییز آغاز به کار کند

بارش یک متری برف در ایستگاه 7 تله کابین توچال شرایط مطلوبی برای اسکی فراهم آورده است . پیست اسکی توچال از معدود پیستهای اسکی جهان است که به فاصله تنها 5 کیلومتری از شمال شهر قرار دارد و از اواسط آبان تا اواسط خرداد پذیرای علاقمندان به ورزشهای زمستانی است

بازگشایی پیست توچال

همچنین در روز بازگشائی رسمی پیست اسکی بین المللی توچال نرخ بلیط فصل اسکی سالجاری(92-93) طبق هماهنگی های به عمل آمده با مدیریت مجموعه ورزشی توچال اعلام شد .

بر این اساس نرخ بلیط پیست اسکی توچال در ایام هفته به غیر از تعطیلات و پنج شنبه و جمعه 35هزار تومان و روزهای تعطیلات رسمی و پنج شنبه و جمعه 40 هزار تومان اعلام شد. همچنین مربیان فعال اسکی می توانند با ارائه کارت با پرداخت 10 هزار تومان از پیست اسکی استفاده نمایند.

افتتاح رسمی پیست اسکی توچال

بازگشایی پیست توچال

پیست اسکی توچال روز شنبه هفته گذشته(25 آبان) به صور ت غیر رسمی آغاز به کار کرده بود و برخی به قیمت 50 هزار تومانی ورودیه این پیست اعتراض کرده بودند.

طبق اعلام هیئت اسکی استان تهران ارائه کارت بیمه فدراسیون پزشکی ورزشی هنگام خرید بلیط نیز ضروری است.

افتتاح رسمی پیست اسکی توچال

بازگشایی پیست توچال
افتتاح رسمی پیست اسکی توچال